onsdag 9 april 2008

Positiv pasta!


Ville bara visa den härliga mat som förgyllde min lunch! Som sig bör åt vi en massa pasta i Rom, men jag passade också på att köpa med mig lite rolig pasta hem. Det här är en av dem, färgad med naturliga färgämnen som spenat och rödbeta och i en massa olika former. Definitivt mer spännande än vanlig tagliatelle, och ett schysst sätt att piffa upp en pasta till exempelvis en bjudning! Jag hade visserligen hemtrillade köttbullar till, men det var en njutning det med. Annan pasta jag shoppade var choklad- och chilitagliatelle (återkommer med hur den smakade när jag och E testat!) samt regnbågsrandiga fjärilar. Ni kan kolla in och även handla dessa och andra pastasorter på Pastateca. Var dock medveten om att den kostar 48 euro frakt, så beställ ihop med andra eller mycket på en gång! En fröjd för både öga och gom!!

Inga kommentarer: