torsdag 17 april 2008

OUTFIT: vitt + blått + brunt

Stressade Sofhie anmäler sig! ;) Även om jag egentligen inte har så mycket att vara stressad över. Men det är lättare sagt än gjort att bara stänga av och sluta vara stressad, tyvärr. Tur jag har E som stöttar mig i vått och torrt - TACK! :D Och mina kära vänner som också finns där för ventilation av allt mellan himmel och jord. Mycket som far genom huvudet så här i slutet på studietiden. Nästa helg är det iaf party (bandit boat) som gäller!! Känner att jag kan behöva det. :)


Nåja, tillbaka till nuet. Idag var det ännu en dag i skolan som gällde. Gick faktiskt en hel del framåt eftersom vi lyckades få till teoridelen och även till viss del upplägget på uppsatsen, så morgondagens arbete borde gå relativt lätt. :) Idag bar jag iaf min vita kjol, som hängt med ett bra tag nu, matchade med blåa detaljer. Kändes fräscht, men för att inte se ut som en sjöman blandade jag in lite brunt! Inser dock nu att det ser ut att vara väldigt kallt ute med tanke på min mundering, haha. Visst, det är inte jättevarmt, men det är trots allt vår. Nåja, nästa vecka (och kanske redan till helgen) ska det tydligen kunna bli över 20 grader - då snackar vi vår, nästan sommar!! :D

OUTFIT
Kjol - Vero Moda
Strumpbyxor - H&M
Skjorta - H&M
Tröja - Vero Moda
MC-jacka - New Look
Halsduk - butik på Kastrup
Klocka - butik i Australien
Stövlar - Din Sko

Inga kommentarer: