måndag 7 april 2008

OUTFIT: gula detaljer + lite rosa

Nu känns det som vår på allvar! Det till och med doftar vår!! :D Tycker dock synd om E som har sitt eget vårtecken - allergi... Min kommer inte förrän senare i sommar, men jag vet hur det känns - och roligare kan man ha. Samtidigt kan vare sig han eller jag låta bli att glädjas åt solen! Jag märker verkligen att jag blivit en gladare och piggare tjej på sistone. Nåja, nu var det inte en personlig utvärdering vi skulle göra. ;) Jag kan dock säga att jag trivs extra bra i färgglada kläder denna årstiden, därav de gula och rosa detaljerna i dagens outfit. Är dock inte meningen att jag ska se ut som Rustibus i huvudet, men det blir så när jag inte klippt mig på 5-6 veckor. Imorrn är det dock dags att kapa igen! Hur vet jag ännu inte, får klura hårt på det...

OUTFIT
Jeans - JC
Topp - River Island
Bälte - flygplatsbutik i Rom
Örhängen - Too Much i Rom
Klocka - butik på Jersey
Strumpor - Lindex (dessa färgglada sockar får vara stand in för skor idag!)

Inga kommentarer: