måndag 7 april 2008

Frisyrer

Yep, imorgon är det dags att kapa lite igen. 5-6 veckor sen sist, och eftersom jag tycks ha ett hår som växer med blixtens hastighet är det mer än tid att klippa det nu! Har dock lite beslutsångest över hur jag ska klippa det. Trivs bra i frisyren jag har, men gillar att variera mig och nu har jag haft det så här ett bra tag. Samtidigt är håret så pass kort att det inte går att göra hur mycket som helst med det. I så fall får jag bara börja förbereda för en frisyr med längre svall (trist, men kanske nödvändigt). Har surfat runt lite och kollat in korthåriga tjejer, men det vimlar inte direkt av coola frisyrer. Just nu tilltalas jag mest av de på bilderna här, speciellt Agyness Deyns. Dock blir dessa frisyrer bäst med blont hår, något jag inte har... Aaahh! Ja, ni ser mitt problem. Well, det får lösa sig imorgon! Beyonce kom också med på ett hörn eftersom jag sagt att om jag nånsin skaffar långt hår (och då snackar vi löshår!) så ska jag har det sådär - spikrakt och en lång lugg som börjar högt upp. Det får gärna vara uppsatt i hästsvans också - coolt. Annars tycker jag tjejer med kort är mycket coolare och snyggare än långhåriga. Så det så!

Inga kommentarer: