torsdag 24 april 2008

Outfitmaraton

Ojojoj, vad jag inte hunnit göra det jag vill de senaste dagarna. Som vanligt. :P En av de saker som blivit lidande är bloggandet, så nu tar jag igen det med råge, hehe, och publicerar hela fyra outfits på en gång! Tycker själv att det nästan syns på min klädstil att våren ligger i luften. Har varit soligt och härligt hela veckan och alla uteserveringar börjar byggas ihop. Jag har t.o.m. haft två humlor inne idag! Då är det vår!! ;) Mindre kul är den huvudvärk som förföljt mig hela, ja verkligen hela, dagen. Vidrigt, men inte mycket att göra. Ska dock försöka gå till botten med problemet istället för att bara fortsätta medicinera. Kan inte vara hälsosamt, vare sig för mage eller huvud! Nåja, ska avsluta detta inlägg 'on a good note'. På lördag bär det av mot Stockholm och Bandit Boat med M och S!! Skitkul! God mat och dryck, schysst musik och bara njutning ett helt dygn. Jag klagar iaf inte, hihi!
OUTFIT
Jeans - JC
Topp - Topshop
Tröja - Cubus
Bälte - Second Hand
Jacka - Mango
Örhängen - Åhléns
Stövletter - Skopunkten

OUTFIT

Jeans - EvilEye Denim

Tröja - WE

Väst - Lindex

Jacka - Mango

Halsduk - H&M

Halsband - kusin Hanna har gjort det

Solglasögon - Glitter

Handskar - Wedins Accent

Stövletter - Din Sko


OUTFIT

Tights - H&M

Topp - New Yorker

Lång hoodie - Monki (present)

Jacka - New Yorker

Scarf - Cubus

Örhängen - butik i Barcelona

Ballerinaskor - Håkanssons


OUTFIT

Jeans - Monki

Topp - H&M

Slipover - Mango

Bolero (under jackan) - butik i Australien

Jacka - New Yorker

Halsband svart - Glitter

Halsband orange - minns ej

Klocka - Ur&Penn

Armband - souvenirbutik i Barcelona

Stövletter - Din Sko

3 kommentarer:

Anonym sa...

PAAAARTY! Oj, oj, oj! Klockan är på tok för mycket och vi ska köra alldeles för långt imorgon! Var ska detta sluta? Jag vet!!!!!!! På BANDIT BOAT!!

KRAM

Sofhie sa...

Hihi, så sant så!! Och kul hade vi! Tack tjejer!!! :D

Clipping Path sa...

I'm personally a big fan of porla-s blog. Thanks for sharing this post.