tisdag 15 april 2008

OUTFIT: dubbla klänningar + en massa grönt

Idag hade jag vild beslutsångest gällande kläderna, även om jag visste att jag ville ha klänning eller kjol. Efter mycket om och men blev det klänning, två stycken till och med! :) Tyckte dock att det skulle bli lite väl trist att bara köra grått och svart, så jag klämde i med lite grönt, hihi. Dessvärre var det här sista dagen för mina älskade diskret mönstrade strumpbyxor, de pallade inte trycket längre utan vilar nu tryggt i soppåsen under diskbänken. Nåja, får se det som en anledning att köpa nya! För övrigt väntar jobbdating imorgon på IH i sällskap av S, så min hjärna arbetar just nu febrilt med att klura ut nåt jobbsnyggt men med Sofhie-prägel. :) Wish me luck!!

OUTFIT
Svart klänning - Gina Tricot
Silvergrå klänning - Vero Moda
Tröja - Mango
Strumpbyxor - gamla som gatan, ursprung okänt
Stövlar - Skopunkten
Skinnjacka - H&M
Halsduk - butik på Roms flygplats
Örhängen - minns tyvärr inte, kanske Glitter

Inga kommentarer: