söndag 2 mars 2008

OUTFIT: vitt + klänning + fest

Igår kväll var det äntligen dags att fira M's 25-årsdag! Bara några veckor sent, men så är det när alla har fullbokade liv. :P Kul hade vi iaf! Grillbrickan M bjöd på var suverän, för att inte tala om specialprincesstårtan hon svängt ihop på eftermiddan!! Mums! Och så lite gott dricka till det! Det bar sen vidare ut och jag lämnar det vid att jag inte var i säng förrän halv fem. ;) Kul var det iaf, det vill jag lova! Och bra mår jag idag också, knappt ens huvudvärk. Skönt. I klädväg blev det som synes en vit klänning som inte fick godkänt hos E (hihi) men som jag iaf älskar! Matchade med petrol på både naglar och strumpbyxor, är ju väldigt förtjust i den färgen. *ler* Hade faktiskt också en tröja på mig i den färgen, för att inte frysa ihjäl i blåsten, men den fick inte va med på bild! :)

OUTFIT
Klänning - CO2
Strumpbyxor - H&M
Stövlar - Skopunkten
Tröja (ej på bild) - Vero Moda
Klocka - JetSet
Ring - KumKum
Örhängen - Zylber.com resp. Glitter

1 kommentar:

I sa...

Tkr fortfarande att du passar i den klänningen! :)