onsdag 19 mars 2008

Kakeldekor

Nu känns det som att jag äntligen kan slappna av lite. Var nog på tiden, känns som hela min kropp håller på att falla i bitar. Anledningen är att jag nu vet vad som sker efter examensdagen. :) Så det så! Jag tar ju dessutom över min vän M's lya (vilket iofs ger mig blandade känslor) och jag kan nu på allvar börja fundera över hur jag vill ha det där. Detta leder mig in på ämnet för detta inlägg - kakeldekor. I lägenheten sitter det nu ett vanligt vitt standardkakel, vilket jag är glad för och egentligen inte har något större emot. Men det kan ju vara kul att göra sitt eget avtryck också, för en billig penning. De kakeldekorer jag hittade kostar mellan 75 kr och 150 kr för ett 6-pack eller ett 8-pack beroende på sort. Fick dock lite beslutsångest när jag såg hur många coola varianter det fanns att välja på! Nåja, här är de jag föll för iaf, resten får ni kolla in på Inreda.com!









BILDER: Inreda.com.

Inga kommentarer: