måndag 17 mars 2008

OUTFIT: rosa + svart PLUS vinterbilder

Ännu en helg har passerat revy, denna extra fort eftersom både fredag och söndag upptogs av frivilligt arbete i Turning Torsos hemstad. Hann iaf med två långpromenader i solen bland fina hus med E, kakbak och allmänt slappande! Idag byttes dock solen raskt mot blåst och regn, som senare övergick i snö. Den ligger dessutom kvar!! Det vita täcket utanför fönstret är säkert 2-3 cm - väldigt otippat. Mysigt på ett sätt, som snö alltid är, men nu hade jag faktiskt plockat fram vårkänslorna och då vill jag ogärna få dem översnöade igen! Nåja, är bara att fälla upp kragen och börja traska!! I klädväg är det desto muntrare - fick/lånade en skjorta av kärleken som jag tycker passar perfekt med min väst! Så det fick det bli idag. Är dock förundrad över hur styv en skjortkrage kan va, samt hur svårt det kan va att knäppa åt 'fel' håll, så att säga. Hehe, man har bara så kul som man gör det!

OUTFIT

Jeans - Carlings

Skjorta - Riley (E's)

Väst - Lindex

Tröja - MQ

Stövlar - Skopunkten

Klocka - JetSet








FOTON: Jag! :)

Inga kommentarer: