torsdag 20 mars 2008

Topman goes unisex

Jag kan inte hjälpa det, men jag tycker det är omåttligt kul att shoppa på herravdelningen! Inte allt förstås, men toppar, skjortor och accessoarer som slipsar och smycken är perfekt. Förlåt. Jag vet att killar redan har ett litet utbud att röra sig med, men jag kan inte låta bli. Därav dagens inlägg från TOPMAN. Visst, det kan ju roa killarna också, även om jag valde ut produkterna med mig själv i åtanke! Kan också berätta att TOPMAN, liksom TOPSHOP, numera även levererar till Sverige. Det kostar £5 i frakt, vilket inte är alltför blodigt, men man har ingen returrätt. Men det finns ju alltid Tradera eller Blocket om det blir en totalmiss! Så... Shop on!!

















BILDER: TOPMAN.

1 kommentar:

I sa...

Herr t-shirts är oftast snyggare ju... eller har coolare tryck iaf. Jag vill ju inte springa runt med en rosa Betty Boop tee.. typ hehe.