torsdag 27 mars 2008

OUTFIT: grått + svart + grönt

Jag vet, den där jäkla klänningen igen! Men jag älskar den, den och mina tights, hihi. Så ni får stå ut! ;) Ber dock om ursäkt för att jag ser lite sliten ut på bilderna. Beror på en förkylning som dundrade in natten till idag. Därav glasögonen också - inte poppis med linser för ögonen då. Så nu är det bara att be en stilla bön för att den värsta snuvan hinner försvinna tills vi sticker till Rom på lördag... Men det kommer bli bra vilket som! :D Nu ska jag strax till E och laga kycklinglasagne! Ha en toppentorsdag, hoppas solen skiner hos er med!!

OUTFIT
Klänning - Gina Tricot
Tights - H&M
Topp - H&M
Tröja - Cubus
Örhängen - Åhléns
Klocka - JetSet
Stövlar - Skopunkten
P.S. Är nog knappt synligt, men härmed är nya kameran invigd! :D Snacka om otippat påskägg, hehe, men glad som få blev jag! Tack M o P!!

Inga kommentarer: