tisdag 25 mars 2008

Neon - jag per defintion

Var på Elmia-mässa i Jönköping i lördags (Bilsport Performance & Custom Motor Show) med E, vilket var mycket trevligt. En hel del schyssta åk och massvis med arbete på bilarna och motorcyklarna, även om allt inte föll mig exakt i smaken. Min favorit blev iaf den omgjorda Minin som bara var sååå cool! Den skulle jag ha kunnat köpa på plats. Annars var jag mest road av mc-delen, där jag också hittade ett skinnställ i neonfärger som jag blev superförtjust i (speciellt själva tanken med neonfärger på ett ställ). Det skulle passa mig perfekt, eftersom jag då skulle synas även om jag har en svart hoj. Det skadar ju inte heller att jag är galen i neon, hihi. Men tills jag har mc-kort får den tanken vila. Allt som allt har det varit en mycket givande helg, på alla fronter, även om det idag slutade med kronisk huvudvärk, illamående, yrsel och annat smått och gott... Nåja, jag har bestämt mig för att bli bättre tills imorgon, så det så!


ALLA BILDER: Sportbilen.se.
P.S. Har kommit underfund med att min smak och stil ganska bra sammanfattas som Adam Tenstas video My Cool. Skön låt, härliga färger, schyssta kläder, mm, mm. :D Har ni (mot förmodan) inte sett den får ni kolla in den på Youtube! D.S.

Inga kommentarer: