fredag 29 februari 2008

OUTFIT: skjorta + väst + jeans

Ja, jag vet. Västen igen. :) Nog för att jag fortfarande är väldigt förtjust i den, men det var inte därför jag bar den idag med. Jag skulle helt enkelt ner till Malmö för att prata lite jobb och så, och då måste man ju se presentabel ut! Resten av dagen har jag varit ovanligt overksam - precis det jag INTE har tid med, men man har sina dagar. Ska ta tag i pluggsidan imorgon igen! Ikväll blev det iaf tvättat och städat så det känns skönt. Nu ska jag bara sluta BUS-cirkeln genom att smörja in lite solbränna även i ansiktet innan det är dags för sängen. Hoppas ni sover gott!!

OUTFIT

Jeans - Crocker, JC

Skjorta - H&M

Topp (under) - EvilEye Denim

Väst - Lindex

Bälte - MQ

Skor - DinSko

Halsband - gåva

Klocka (under manschetten) - JetSet

Ring - Gina Tricot

Inga kommentarer: