torsdag 21 februari 2008

Silvia Papas

Har funnit en ny konstnär att älska! Silvia Papas verk hängde på First Hotel G i Göteborg där vi bodde förra helgen i samband med 30-årspartyt vi var bjudna till. Jag blev genast helsåld på hennes stil, som faller under pop art, och motiv, som är både grova och graciösa på samma gång. Jag planerar nu att finna ett verk åt mig själv när jag fått jobb och därmed pengar. :) För er som redan är stadda i kassan - iväg och leta reda på ställen att köpa hennes verk!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hennes verk är grymma, jag köpet precis "touch and go" från konstbolaget. dom hade en annan som var riktigt fin men den försvann, jag ska se om jag kan köpa via den norska sidan fineart.no som jag antar är moderbolaget.. hejhopp

Andreas sa...

Vi bodde på First hotel förra helgen och när vi kom dit låg jag och stirrade på tavlorna en bra stund. nu sitter jag här och googlar för att hitta hennes konst till mina väggar!