fredag 15 februari 2008

OUTFIT: svart klänning + örhängen i present

Yep, som alla vet var det Alla Hjärtans Dag igår och E och jag firade givetvis den ihop, vår första! Blev trerätters ackompanjerat av mousserande vin och avslutat med bubbelbad - inte helt fel!! Jag klädde mig i en svart klänning som inte kunde sitta bättre, samt stay ups och röda underkläder... (vad gör man inte för sin älskade?). Struntade i smycken, kände liksom inte för det, och tur var väl det för jag fick örhängen av E som jag då kunde sätta på mig direkt! Blev jätteglad!! :D Nåja, outfit var det, inte livshistoria. ;) Imorgon bär det iaf av till Gbg för lite fest, så blir nog lugnt på bloggfronten i helgen. See ya!

OUTFIT

Klänning - Sinéquanone i Paris

Stövlar - Belle shoes

Stay ups - Lindex

Nagellack - Depend

Örhängen - Fossil

Inga kommentarer: