måndag 25 februari 2008

OUTFIT: rött + rött + grått

Vet inte vad det var som inspirerade mig, men idag blev det rött för hela slanten! Tja, okej, dämpat med lite grått och svart också. ;) Lägg gärna märke till mina rödmålade tånaglar också, vilka jag målade till alla hjärtans dag och inget annat! Dock sitter lacket så bra att det får va kvar tills det börjar flagna. :) Härligt med färg, speciellt en så vacker vårdag (ja, nu är det faktiskt vår!) som idag! Blev dock lite ridkänsla med stövlarna på. Var inte meningen, men jag tycker det funkar ändå. På de sista, mer påklädda, bilderna har jag varit och klippt mig, om det nu syns nån skillnad. :P Skönt var det iaf!

OUTFIT

Byxor - H&M

Topp - butik i Australien (jag vet, vi shoppade järnet där!)

Tröja - Cubus

Stövlar - Skopunkten

Klocka - Albrekts Guld

Ring - Gina Tricot

Nagellack - Depend

Inga kommentarer: