lördag 23 februari 2008

OUTFIT: oversize + lila + leggings

Erkänner glatt att denna topp är en av mina favoriter! Det gör ju inte saken sämre att jag fann den på rea för endast 50 kr. :) Den är så bekväm och skön i materialet, plus att jag diggar trycket - är ett litet pop art-fan! Leggingsen jag har till hade jag kunnat bo i, de är så satans sköna! För att inte frysa rumpan av mig fick det bli korta shorts också, men de syns ju knappt under toppen. :P Blir detta på tjejkvällen ikväll. Vi ska äta thaimat, dricka vin, snacka massvis och kanske spela lite spel eller nåt! Kul blir det iaf!! :D

OUTFIT

Topp - Gina Tricot

Tröja - MQ

Shorts - H&M

Leggings - Gina Tricot

Knästrumpor - butik i England, gamla som gatan

Stövlar - Skopunkten

Örhängen - Åhléns

Ring - Gina Tricot

Inga kommentarer: