lördag 21 februari 2009

Ombytlig?

Ja, det kan man nog kalla mig, i alla fall när det gäller bloggeriet. Har ju redan låtit en blogg gå i graven (den finns iofs kvar men har inte uppdaterats på år o dar) och nu är det dags för denna att få sig en makeover! "Bracelets & Baking" var det, hade lika gärna kunnat stå "accessoarer och mat" men det låter inte lika schysst. ;) Det är i alla fall dessa två delar som är tänkta att utgöra innehållet på bloggen från och med nu, helt enkelt för att de upptar stor del av mitt liv. Alla som känner mig vet att jag knappt kan gå till ICA utan minst ett par örhängen! Och min samling av alla sorters accessoarer växer konstant, trots att förvaringen inte gör det...! Att baka har jag alltid älskat och intresset har bara växt sig starkare på senare år - kanske är det farmors gener som kikar fram? Laga mat är också kul, trots att jag mest gör det i den stressade vardagen. Det som roar mig då är att prova nya recept, speciellt när man upptäcker en ny favorit! Ja, jag hoppas ni hänger med mig in i detta nya bloggkapitel, ni som jag hoppas finns därute, för nu kör vi!!

Inga kommentarer: