söndag 22 februari 2009

Lego

Jag älskade verkligen lego som liten! Och då menar jag inte nån technic eller mekano-variant, utan de klassiska rektangulära bitarna i blockfärger. Jag byggde allt med dem! Ojoj, tänk om man fick vara liten igen för ett ögonblick... Nåja, som plåster på såret får jag skaffa mig legosmycken istället! Riktigt schyssta är dem, så även priserna även om det kostar lite att frakta dem till lilla Sverige. Broschen är från Karmaloop och resterande smycken från ShanaLogic. Även bilderna är lånade från respektive site.










2 kommentarer:

Rickard sa...

Hej!

Trodde inte sånt fans i lego, men de var ju lite roligt faktiskt!

Byggde själv lego när jag var liten

Ha de gott
MVH
Rickard Olika Tips

Sofhie sa...

Hejsan!

Roligt att du hittat hit. :)

Nej, det visste inte jag heller innan. Men ganska schysst att kunna bära dem nu när man inte längre bygger med dem! :)

///S