tisdag 19 maj 2009

Så var det med det!

Vad inbillade jag mig egentligen när jag skrev förra inlägget?! Har ju gått exakt en månad sen dess - utan fler inlägg! Jeez, skäms på mig. Jag ska helt enkelt sluta lova saker, eller i alla fall sluta spekulera i sånt som är mer önskedröm än verklighet...
Tycker ju att det är kul att blogga, när jag väl har tid. Men det var just den lilla haken, tid. Satan vad lite jag har av den varan! Nån som vill sälja mig lite?? Well, är väl helt enkelt så att den tid jag har lägger jag på annat. Förut satt jag minst en timme vid datorn varje kväll. Nuförtiden är jag glad om jag sitter en timme i veckan! Och nej, jag har inte blivit småbarnsförälder (gudarna vet hur det ska gå då!). Sitter dessutom i princip hela dagarna på jobbet vid datorn, något jag tror bidrar till min datormotvilja på kvällstid. Nä, slut med ursäkter och bortförklaringar nu. Kan ju använda den tiden till att blogga istället! ;)
Puss puss

1 kommentar:

Chris sa...

Ropen skalla, mer blogginlägg åt pöbeln!