onsdag 27 maj 2009

Outfits

Eftersom jag fått lite påtryckningar (hrrm, C) om att visa outfits igen, som i förra bloggen, var jag taggad i förra veckan att ta de första bilderna på länge! Döm om min förvåning, för att inte tala om besvikelse, när min kamera helt plötsligt lagt av. Så det blev inga bilder, bah! Tack och lov har jag en teknikintresserad far som kunde finna på råd när vi träffade dem i helgen. Han startade helt enkelt om kameran och den var som ny igen! Dock har jag inte haft någon outfit denna vecka som jag varit riktigt nöjd med, så tills vidare får ni nöja er med några outfits från Rubin Singer - mycket snyggt! Ge er till tåls, mina kommer... ;)



Hade inte haft nåt emot att bära denna på jobbet - både proffsig och cool!



Denna ser jag framför mig en het sommarnatt på en schysst nattklubb!

1 kommentar:

Chris sa...

mja nja nej? :P