torsdag 28 maj 2009

OUTFIT: grönt + mönstrat + elvis

Tadah! Första outfit-bilderna sen.....jag vet inte när?! ;) Idag var jag nöjd med min kreation, något som bekräftades på jobbet - har fått flera uppskattande kommentarer från arbetskamraterna, hihi. Kan dock inte säga att jag är lika nöjd med spegeln hemma... Dels är det för kort avstånd mellan spegeln (som är en garderobsdörr) och väggen mittemot, så jag får inte med hela kroppen på ett foto. Dels ger spotarna i taket, som annars är himla schyssta, helt fel ljus för outfit-bilder. Nåja, jag kanske får in tekniken efter ett tag! Eller så får jag helt enkelt vänta på att vi flyttar så jag kan arrangera spegeln bättre! :) Måste också kommentera min frisyr lite snabbt. Har haft en liknande frilla tidigare och trivs lika bra i den denna gång. Dock är dessa foton tagna efter att ha cyklat både till och från jobbet i stark kulingvind (ni som bor/har bott i Hbg vet vad jag menar) och trots att jag är flitig användare av hårspray så klarar frillan inte vad som helst. Så om tycker jag liknar Elvis får ni ge er till tåls för att få se bättre bilder! ;)



Jeans - Carlings

Linne - Topshop

Topp/tröja - Sisters

Bälte - Topshop

Halsband - New Yorker

Klocka - Ur & Penn

Ringar - gåvor

Skor - Skopunkten

2 kommentarer:

Chris sa...

Ja det där ser verkligen ut som din stil, dina färger och mönster :)

Marie sa...

Jag SAKNAR dig!!