fredag 5 juni 2009

OUTFIT: lång skjorta + konjaksbruna detaljer

Se, nu har jag kommit igång lite igen! ;) Men bara lite... Blir nog ingen dagens outfit, som det näst intill var förr, men några i veckan bör jag kunna bidra med.
Denna dag visste jag att övertid stod på schemat (mitt jobb hopar sig efter månadsskiftena så då jobbar jag som mest, medan övriga veckor istället är lugnare) så jag ville ha sköna kläder som klarar en lång dag på kontoret. Det fick bli mina favvoleggings som nog har sett sina bästa dagar med shorts över för att göra det mer klätt, samt den långa skjortan som jag fick av mamma när hon efter två gångers användande insåg att hon inte gillade den! Smidigt att ha samma storlek ibland, hihi.
Nu väntar nachogratäng och ett glas rött för att inviga helgen, sen får vi se! :)






Skjorta - Vero Moda
Leggings - Gina Tricot
Shorts - H&M
Bälte - ärvt av mamma
Skor - Skopunkten
Örhängen - Åhléns
Klocka - Axcent
Ring - Dyrberg & Kern

1 kommentar:

Chris sa...

Bästa outfiten på länge, BIG thumbs up! ;)