måndag 16 juni 2008

Pick o Pack


Ledsen boys'n'girls, mitt bloggande är inte vad det en gång var. Jag har helt enkelt för mycket annat för mig nuförtiden. Förlåt mig. Heltidsjobb tar ju sin beskärda del av dagen och dessutom en hel del energi så här i början! Sen har jag hållit på och målat mitt inköpta slagbord (bilder kommer så fort det är klart!) varje kväll direkt efter jobbet. De senaste dagarna har jag dessutom packat på den lediga tid som funnits, puh. Flytten sker ju till helgen! Känns både konstigt och spännande, och såklart jättekul! Äntligen får jag inreda på nytt, och påta runt i min egna lya!! :D Ja, nu vet ni hur mitt liv ser ut, och varför det råder sån bloggtorka hos mig för tillfället. Kanske blir bättring sen, när livet kommit i ordning igen. Den som lever får se!! ;)

Inga kommentarer: