tisdag 10 juni 2008

Dagens äventyr och outfit

Äntligen, ÄNTLIGEN! Nu har jag fått ner mina älskade greksandaler. Glömde dem sist jag var hemma och har väntat och längtat på att få ner dem med föräldrarna i helgen som var. Jag praktiskt taget bor i dem på somrarna! Andra har sina sandaler och flipflops, jag har mina greksandaler!! :D Bäst är dem nu, efter mycket användande och dopp i vatten så de formar sig och mörknar. Ni ser dem ganska bra på bilderna nedan.



Nog om detta! Andra dan på jobbet idag. Kunde t.o.m. sitta lite ensam och arbeta idag, så det var kul. Kommer bli en hel del aktiviteter hit och dit de närmaste veckorna, men det känns bara bra! Har dessutom grundmålat nästan hela mitt klaffbord nu (köpte det på Tradera och planerar att måla det knallgult!). Kom hem strax efter åtta och slängde mig i soffan för att se Life - nya favvoserien!! Sen var jag ju tvungen att snegla lite på fotbollen, hihi, och det var ju enbart trevligt eftersom vi vann! :D Nu är det te och jordgubbar som gäller tills det är dags att sussa, inte fy skam det heller. Puss & Kram!!!

OUTFIT

Jeans - Carlings

Skjorta - Vero Moda (mammas som hon tröttnade på!)

Bälte - ärvt av mamma

Jacka - New Yorker (mammas som hon också tröttnade på!)

Klocka - Axcent

Halsband - gåva från Marie

Ringar - Gina Tricot

Sandaler - Grekland

P.S. Blev mkt gåvor och arv i denna outfit, speciellt från mamma, hihi! D.S.

Inga kommentarer: