söndag 8 juni 2008

Byte av liv

OJ, vad dålig jag varit med uppdateringar här. Får man skylla på examen och annat festligt?? :D Det gör jag iaf! Yes, nu är det hela klart! Jag är inte längre student!! Känns så jäkla mysko. Det har ju ändå varit mitt liv och min identitet i fyra år. Fast imorrn blir jag knegare, statistiker närmare bestämt, hihi. Om ni nu missat det! ;) Lite pirrigt är det, men det hör väl till. Måste komma på nåt snyggt att ha på mig också. Hmmm...



Apropå snyggt, outfiten nedan bar jag i tisdags när vi hade opponering i skolan - sista momentet! Tänkte att det får väl se något sånär propert ut, utan att bli trist och då blev det som nedan. Jag blev nöjd iaf! :) Och opponering gick vägen, klev ut ur klassrummet med ett VG och ett leende på läpparna! :P



Dagarna mellan tisdag och idag har fyllts av examensfirande, föräldraträffar, 2-årskalas, slipning av bord, grillning samt en kortare utflykt i Nordvästskåne! :) Är så nöjd med dessa dagar så det är inte sant! Precis vad jag behövde! Nästan som en minisemester, hihi. För nu börjar allvaret! Wish me luck!! :)

OUTFIT

Kjol - Lindex

Linne - Glamour (yes, tidningen, haha)

Väst - Lindex

Halsband - minns ej

Klocka - JetSet

Ring - Gina Tricot

Skor - butik i Australien

P.S. Får återkomma med bilder från examen, min käre far har nämligen de bästa! D.S.

1 kommentar:

Anonym sa...

SAKNAR DIG!!!!