tisdag 15 juli 2008

Bad bad bad

Jag börjar verkligen bli helt urusel på att blogga! Insåg just att det är näst intill en månad sen min förra inlägg - jeez!! Kanske helt enkelt borde ta och lägga ner... Fast samtidigt gillar jag mitt lilla andningshål, behöver skriva av mig ibland. :) Så ni får helt enkelt stå ut med ojämnheten i tid mellan mina inlägg, hihi.



Har iaf levt ett aktivt liv under min bloggfrånvaro! Nytt jobb, med allt vad det innebär. Flytt till större, men välbekant, lya - känns super. En fullspäckad semestervecka med min underbare pojkvän. Hundra andra saker på kvällar och helger. Ja, tiden räcker fanimig inte till! Men jag njuter iaf, och det är väl huvudsaken?!


Nu måste jag dessvärre sussa, ännu en dag till ändå. Men bilder på nya lyan och annat kommer!!

Kram på er!

Inga kommentarer: