söndag 18 maj 2008

Saker som sticker ut

Jag har vetat det länge. De i min närhet borde också ha märkt det. Är ju faktiskt tanken, att det ska märkas. :P Jag talar förstås om min förkärlek för saker som sticker ut. Är ju omåttligt förtjust i neonfärger - och då syns man! Gillar annorlunda skärningar eller mönster - och då kan det hända att man sticker ut. Är dessutom inte rädd för att matcha en outfit till nästan 100%, vilket säkert stör en del! Men det bjuder jag på. ;) De två sakerna nedan är för mig exempel på saker som sticker ut. Fick länkarna till dem av C, och föll pladask. Men med tanke på prislapparna samt torkan i min plånbok får jag nöja mig med bilder just nu och fortsätta sticka ut med de saker jag redan har i garderoben!! :D Njut dock av inspirationen!!!
Paul Smith 'Race' sneaker - £90

Trainerspotter multifärgade aviator-solglasögon - £24

Inga kommentarer: