söndag 18 maj 2008

Bästa dagen på länge!

I torsdags hade jag en sån där alldeles... alldeles underbar dag! :) Det som kort och gott hände var att jag blev erbjuden att komma på intervju för ett jobb jag var mycket intresserad av, samt att det verkade som att jag redan då hade stora chanser till detta jobb. Så i fredags (ja, snabba ryck!) var det intervjudags med pirr i magen. Allt gick dock som jag hoppats och hon som intervjuat mig kände sig än mer nöjd och säker på mig nu än innan. Så nu ska jag bara träffa personalchefen så är saken biff! Kan snart titulera mig statistiker/analytiker - det ni!! ;) Vilket företag det är vet än så länge bara mina närmaste, och det är så jag vill ha det tills vidare. Bjuder dock på några outfits som plåster på såren. :P
OUTFIT
Jeans - Diesel Industries
Linne - butik i Australien
Bolero - H&M
Solglasögon - H&M
Örhängen - present från en vän
Klocka - Albrekts Guld
Ring - Gina Tricot


OUTFIT
Shorts - Puma
Strumpbyxor - minns ej
Linne - H&M
Skir blus - present från en vän
Stövlar - Din Sko
Halsband som armband - H&M
Klocka - Axcent

Inga kommentarer: