tisdag 20 maj 2008

OUTFIT: vitt + blått + ränder

Har inte mycket nytt att berätta. Vi kämpar på med uppsatsen, även om vi tappade lite tempo igår när vår handledning blev inställd pga sjuk handledare. :( Det känns dock som att vi är på rätt spår, och så har vi vårt trumfkort K! :D Om du läser detta - TACK!! I övrigt ska jag på en andra intervju med en andra person från företaget de ringde från i förra veckan imorrn (oj, det var en krånglig mening) och efter det avgörs det. Jag känner mig dock ganska säker på att det går som jag vill, så härligt! :) Idag bestämde jag mig för att göra som de alltid skriver i Glamour, att använda fin- och festkläder även till vardags. Så det blev min klänning som jag hittills använt två (!) gånger. Kändes lagom nedklätt med toppen över och stövlar till - jag är nöjd! Ny outfit, gamla kläder. :P

OUTFIT
Klänning - CO2
Strumpbyxor - H&M
Topp - Bershka
Jacka - New Yorker
Stövlar - Din Sko
Halsband - Alex & Chloe
Klocka - Ur & Penn

Inga kommentarer: