fredag 23 maj 2008

OUTFIT: svart + gult

Jaaa! Äntligen har jag fått besked! Jag får jobbet som statistiker! Så jäkla nice. :D Ska bli så skönt att kunna försörja sig själv, och att kunna planera för att göra saker - utan att behöva vända på varenda jäkla krona. Inser självklart att jag inte kommer bli miljonär, men nog tusan kommer det bli skillnad mot CSN-slantarna. :) Schoolwise går det fortfarande framåt - nu är det inte långt kvar! Genomläsning i helgen och sista köret måndag och tisdag. Då ska jag dessutom klämma in en fika med teamet på nya jobbet, puh. Som sagt, inte alltför många andningspauser att vänta, men det får gå. Det MÅSTE gå! Jag får nog lite lugn och ro i sinom tid. Verkar till och med ha chans på en semestervecka i sommar, inte illa pinkat! ;) Nåja, nu har jag babblat tillräckligt om mitt liv, här kommer dagens outfit. Blev somrigt idag, var ju ändå övervägande sol och en härlig temperatur. Sooommar, sommar o sol.... La la la...

OUTFIT
Shorts (eg uppvikta capris) - Zara
Topp - Zara
Topp - H&M
Bälte - butik i Rom
Örhängen - butik i Barcelona
Armband (eg halsband) - minns ej
Klocka - Daskas/Stamps i Amsterdam
Skor - Håkanssons

2 kommentarer: