lördag 6 december 2008

Stilikoner

Om Richard Branson är min idol (se föregående inlägg) så är Rihanna och Pink mina stilikoner. De står, enligt mig, för en rockig och cool stil som sticker ut lite i mängden. Precis den stil jag försöker uppnå! Huruvida jag lyckas lämnar jag till er att bedöma. I vilket fall diggar jag dessa två tjejer. Givetvis är de båda korthåriga, vilket jag alltid tyckt varit snyggast på tjejer. De har även några tatueringar vardera, där min favorit är Rihanna's stjärnor i nacken - hmm, det kanske ska bli nästa verk... Båda är dessutom i väldigt bra form, något jag längtar efter att vara igen. Jag kommer definitivt att ta inspiration från dem efter jul! Sist men inte minst gör de riktigt skön musik, deras skivor står faktiskt också på min önskelista (än en gång, se tidigare inlägg) i år. Så här kommer några bilder på brudarna så ni förstår vad jag menar!







Inga kommentarer: