torsdag 25 december 2008

Piff i soffan

Så var julafton över för denna gång. En mycket trevlig sådan som dock passerade väldigt fort. En ny tradition har i alla fall införts - julklappsspelet. Jätteroligt! Googla det så tror jag ni förstår. Nu börjar i vilket fall reorna och om man bara står ut kan man göra riktiga fynd. Perfekt att försöka finna de saker man inte fick i paketen! Själv har jag kollat in kuddfodral på La Redoute - mycket fint. Vill ju ha en ny soffa men eftersom det troligen får vänta ett bra tag till får jag väl pigga upp den vi har med några nya kuddar så länge. Dessa kuddfodral kostar alla under 150 kr och går att finna i readelen på hemsidan. Shoppa loss!















BILDER: La Redoute

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Sofhie:) Ville bara säga gott nytt år! Lycka till med sambolivet:) Själv harvar jag vidare...visserligen date ikväll med topp-pingla:) Snygg sida du har!!
Kenneth

Sofhie sa...

Hejsan! Gott nytt till dig med! Hehe, det tycks inte gå någon nöd på dig gällande fina flickor iaf. ;) Själv kör jag på i sambospåret! Man tackar för berömmet, önskar bara att jag hann blogga lite oftare...
KRAM