fredag 18 juli 2008

OUTFIT: gult + surfer style

Ber om ursäkt för den taskiga kvaliteten på fotona. Håller fortfarande på och vänjer mig vid ljuset och spegeln i nya lyan. Ville i alla fall mest visa upp min nya topp, som jag fann i Köpenhamn! :) Älskar både färgen och trycket - precis min stil. Tror det blir den för utgången imorgon. Blir schysst att gå ut med pojkvän och farbror! :D Godnatt!

OUTFIT

Topp - Roxy/Quiksilver

Jeans - EvilEye Denim

Armband (eg. halsband) - Åhléns

Örhängen - Glitter

Ring - Hay

Skor - Din Sko

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fortfarande inte bytt spegel? :) Sååå nyfiken på hur lägenheten ser ut i din ägo. Kan säga att jag saknar den en hel del här. Går dock i köpetankar, har hittat en grymt fin lägenhet på Gullmars. Vill ha! Kram

Sofhie sa...

Hihi, nej inte när bilden togs. Men nu sitter min spegel uppe! :) Du måste komma ner o kolla!! Låter spännande med lyan, vill jag höra mer om. :D