onsdag 30 januari 2008

OUTFIT: svart + petrol + vita pärlor

Här kommer dagens outfit! Dagen bjöd på feedback från förra företagsvärderingen (ja, vi är nöjda) samt start på en ny. Inte det mest inspirerande att bara hoppa rakt in i ett nytt arbete, men det är bara att le och ta emot. Har insett att tempot denna sista termin kommer vara ganska högt uppskruvat. Jag vill ju dessutom hinna med allt. Inte det smartaste kanske, men jag vägrar kompromissa om saker som får mig att må bra! (puss E) Nåja, tillbaks till kläderna. Roffade åt mig skjortan innan jag stack till gymet med E igår kväll, så resten av outfiten fick byggas kring den. Blev därför en svart bas med lite uppiggande vita pärlor och ett uns petrol för att bryta av. Varmt och snyggt, precis som jag vill ha det!!

OUTFIT
Jeans - EvilEye Denim
Skjorta - H&M
Topp - H&M
Cardigan kortärmad - Vero Moda
Örhängen - Åhléns
Halsband som dekoration - Åhléns
Ring - Gina Tricot
Stövlar - Skopunkten

Inga kommentarer: