fredag 25 januari 2008

OUTFIT: svart + grått + mönster

Ännu en dag i skolan, ännu mer analyserande. Börjar få kläm på det samtidigt som tiden börjar ta slut. Typiskt. Intressanta gästföreläsningar hade vi i alla fall på förmiddagen. Inspirerande! I klädväg var det lite kaosartat i morse. Hade med mig kläder till E som det egentligen inte var något fel på, men som jag bara inte kände för. Så när jag kom hem halv tio gjorde jag ett snabbt ombyte och skapade denna kreation. Blev inte klockrent, men ni får ha i åtanke att jag hade ca 10 minuter på mig. ;) Den blev nog ändå ganska 'jag', hihi.

OUTFIT
Jeans - EvilEye Denim
Tunika - Gina Tricot
Topp - Monki
Bolero - butik i Australien
Klocka - JetSet
Ring - Gina Tricot
Örhängen - JC
Hade även skor på innan från Skopunkten (bra skit! bara att slänga med gott samvete när de pajar!)

Inga kommentarer: