tisdag 22 januari 2008

Köksdrömmar

Jag ska erkänna att jag just nu längtar efter allt nytt, efter över tre år på 22 kvm börjar jag växa ur min lya. Samtidigt vet jag att jag gjort det bästa av vad jag har, vilket jag också hört från flera håll. Men eftersom jag kommer vara kvar i denna lägenhet ett tag till får jag nöja mig med att dagdrömma just nu. Idag fastnade jag för dagdrömmar om ett visst kök, IKEAs Solär. Detta självklart eftersom jag alltid gillat handtagslösa kök, plus att det nu sitter en bra prislapp på ett sånt kök. Vitt känns också väldigt tidlöst, bättre att kombinera med färgglada tillbehör i så fall! Jag hade nog valt spegelmosaik eller matta vita rektangulära kakelplattor till. Som köksmöbler hade jag antingen valt något i valnöt eller svart, eller - för att sticka ut - knallgröna stolar från MIO.
BILD: IKEA

BILD: KVIK



BILD: MIO

Inga kommentarer: