onsdag 1 april 2009

Skor tar plats

Jag och min sambo börjar verkligen inse vilka bekymmer det innebär att vara två inrednings-, mode- och designintresserade i samma förhållande! Vi har ackumulerat en hel del saker var för sig och nu försöker vi alltså samsas om utrymmet och få in så mycket som möjligt utan att det ser trångt och fult ut. Ingen lätt uppgift! Tror vi äntligen börjar få koll på vår inredning, men med den stundande våren kommer ett annat problem - skor. E har inte supermånga, men han har ändå några jobbpar och några mer lediga sneakers. Jag däremot har säkert 10 par vår/sommarskor (!) och självklart vill jag ha så många som möjligt tillgängliga för att kunna byta efter kläder och humör. Vad är annars vitsen med så många olika skor?? Där är dock vårt problem... Vår hall är inte superstor och trots att den rymmer tre garderober finns där ingen plats för dessa dosor. Så nu håller jag på och kollar ut nån snygg och praktiskt fövaring att placera i hallens ena hörn. Bästa fyndet hittills är IKEA's skolådor, både för prislappen och att de öppnas frampå. Ja, vi får se! En lösning måste vi finna i alla fall!!



99 kr/4-pack - IKEA

Inga kommentarer: