onsdag 25 mars 2009

Beastwear


149 kr


Av en händelse upptäckte jag denna sida, Beastwear (letade present med koppling till Dr House åt min kära kollega o fann en t-shirt med schysst tryck här), och har nu kollat runt lite mer. Den känns ju främst riktad till killar även om vissa modeller och tryck är mer tjejiga, och man får kanske sålla lite bland tacky bilder och underliga texter, men det finns små guldkorn! Det jag har hittat är en snygg tygkasse med en lite roligt tryck på. Använder tygkasse dagligen (till matlåda och sånt) men de två jag har börjar se smått slitna ut så en ny hade varit på sin plats! Tycker den är riktigt fräsch i gult, som på bilden, men en koboltblå hade nog också varit nice. Priset är ju inte mycket att orda om (+25 kr i frakt) så det blir nog en beställning imorgon när lönen kommit!!

3 kommentarer:

Chris sa...

Snyggast tygkasse i stan? Get one from SNS for free ;) Snyggare och bättre blir dem inte.

Anonym sa...

Den är snyggt! Men jag vet inte om det är så bra att har så långa handtag när man väl ska bära hem mat i den. Här finns förresten just en tävling om en tygkasse i rosa.

http://medcolour.blogspot.com/2009/03/nu-ar-det-dags-att-presentera-sasongens.html

Hälsningar / ela

Sofhie sa...

Man tackar för tipset! Roligt att du kikat in på min blogg. :)

Jag bär sällan matvaror i mina tygkassar, utan mest matlådor, en kalender och annat smått. Då är det ganska bra med långa handtag eftersom jag kan hänga den på axeln utan problem!